Kwestia billboardu w Wikipedii

przyczepy reklamowe przyczepy reklamowe
Billboard ? du偶ych rozmiar贸w tablica lub plakat reklamowy1, stosowany g艂贸wnie w reklamie zewn臋trznej. Termin okre艣la te偶 no艣nik reklamy, b臋d膮cy du偶膮, cz臋sto o艣wietlon膮 tablic膮 reklamow膮, umieszczan膮 na budynkach lub na specjalnie przystosowanych do tego s艂upach. Najpopularniejsze formaty no艣nik贸w sieciowych (tj.

standaryzowanych) stosowane w Polsce to: billboardy/freeboardy 12 m? o formacie 5,04x2,38 metra (tzw.

format europejski, eurobillboard); billboardy/freeboardy 12 m? o formacie 4x3 metry; billboardy/freeboardy 18 m? o formacie 6x3 metry; billboardy/freeboardy 36 m? o formacie 12x3 metry; billboardy/freeboardy 48 m? o formacie 12x4 metry; citylighty 1,2x1,8 na wiatach przystank贸w miejskich; inne citylighty 1,2x1,8 ? na艣cienne, wolnostoj膮ce, na latarniach; billboardy 6 m? (aktualnie spotykane w metrze). G艂贸wnie w du偶ych miastach wyst臋puj膮 r贸wnie偶 megaboardy, maj膮ce najcz臋艣ciej formaty niestandardowe, o powierzchniach powy偶ej 50 m? i dochodz膮cych do 300 m? (reklamy na budynkach).殴r贸d艂o: https://pl.wikipedia.org/wiki/Billboard_(reklama)

Definicja reklamy z Wikipedii

Reklama (z 艂ac.

reclamo, reclamare ?odzew?; re 'w ty艂, zn贸w, naprzeciw? i clamo, clamare ?wo艂a膰?) ? informacja po艂膮czona z komunikatem perswazyjnym.

Zazwyczaj ma na celu sk艂onienie do nabycia lub korzystania z okre艣lonych towar贸w czy us艂ug, popierania okre艣lonych spraw lub idei (np.

promowanie marki). Wed艂ug dyrektywy 2006/114/WE UE reklama oznacza przedstawienie w jakiejkolwiek formie w ramach dzia艂alno艣ci handlowej, gospodarczej, rzemie艣lniczej lub wykonywania wolnych zawod贸w w celu wspierania zbytu towar贸w lub us艂ug, w tym nieruchomo艣ci, praw i zobowi膮za艅.殴r贸d艂o: https://pl.wikipedia.org/wiki/Reklama

Zamieszczanie reklam mobilnych

Reklamy mobilne sta艂y si臋 w obecnych czasach bardzo popularne i wiele os贸b prowadz膮cych w艂asn膮 dzia艂alno艣膰 nie wyobra偶a sobie, 偶e mog艂yby zach臋ca膰 do korzystania ze swoich us艂ug bez posiadania reklamy mobilnej. Takie reklamy mog膮 by膰 zamieszczane na samochodach i autobusach oraz na przyczepach i innych pojazdach, kt贸re si臋 przemieszczaj膮. Podstawow膮 zalet膮 reklamy mobilnej jest w艂a艣nie jej mobilno艣膰, czyli cz臋ste przemieszczanie si臋 po r贸偶nych odleg艂o艣ciach.
Dlatego mo偶e by膰 ona wykorzystywana nie tylko do reklamowania prowadzonej dzia艂alno艣ci gospodarczej, ale r贸wnie偶 do reklamowania nowych przychodni czy aptek.
W takich wypadkach reklamy mobilne projektowane s膮 przez fachowc贸w i wykonywane przez specjalne firmy..

Widok do druku:

przyczepy reklamowe