przyczepy reklamowe śląsk

Duże przyczepy reklamowe

Duże przyczepy reklamowe mają to do siebie, że są bardzo widoczne i posiadają bardzo dużą powierzchnię reklamową.
Dzięki temu mogą one bardzo skutecznie spełniać różnego rodzaju cele reklamowe i sprawiać, że wiele osób dowie się o prowadzonej przez kogoś działalności gospodarczej. Jednak bardzo ważne jest, aby nawet największa przyczepa reklamowa była bardzo charakterystyczna i została dobrze przygotowana do przejazdu. Wiele przyczep posiada więc bardzo jaskrawe reklamy i są one pomalowane na bardzo szybko rzucające się w oczy kolory.
Wszystko to sprawia, że tak dobrze przygotowane przyczepy reklamowe będą w stanie skutecznie spełniać przepisane sobie funkcje reklamowe i sprawiać, iż reklamowane produkty będą się dobrze sprzedawały.

Definicja reklamy zewnętrznej w Wikiepdii

Reklama zewnętrzna (ang.
outdoor advertising lub out-of-home advertising) ? reklama zewnętrzna, umieszczana poza miejscem zamieszkania konsumenta.
Jej zadaniem jest dotarcie do konsumentów, kiedy są oni poza domem. Jedna z form reklamy zewnętrznej, wykorzystująca digital signage nazywa się digital out-of-home (DOOH) advertising.
Jest to wizualna elektroniczna komunikacja.
Jej celem jest dostarczanie przekazu reklamy lub informacji do konkretnych miejsc, w określonych porach z treścią dopasowaną do lokalizacji wyświetlacza. Reklama zewnętrzna jest prezentowana na specjalnie do tego przeznaczonych nośnikach reklamy: tablicach reklamowych, billboardach, citylightach, słupach ogłoszeniowych, nośnikach zamocowanych na wiatach przystankowych czy kioskach, tablicach elektronicznych, telebimach itp. Niestandardowym rozwiązaniem w reklamie zewnętrznej jest reklama ambientowa: opakowywanie budynków lub reklama wielkoformatowa z wykorzystaniem form trójwymiarowych.Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Reklama_zewnętrzna

O świadomości marki w Wikipedii

przyczepy reklamowe śląsk
Świadomość marki - miernik znajomości marki.

Zazwyczaj badania świadomości marki przeprowadza się metodą CATI, czyli drogą wywiadów telefonicznych.

Można też przeprowadzać metodą PAPI czyli papierowymi wywiadami kwestionariuszowymi, lub poprzez CAWI - czyli wywiady internetowe. Najważniejsze wskaźniki świadomości marki to: świadomość spontaniczna, czyli procent grupy docelowej, który bez pomocy ankietera jest w stanie podać nazwę marki świadomość wspomagana, czyli procent grupy docelowej, który deklaruje znajomość marki po jej wyczytaniu przez ankietera świadomość TOM (ang. Top of Mind) czyli procent grupy docelowej wskazujący daną markę jako pierwszą w badaniu (pierwsza, która przyjdzie do głowy respondentowi).Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Świadomość_marki.